INFORMACIÓ DEL SERVEI ACREDITA'T

El procediment d'avaluació i acreditació de competències professionals adquirides mitjançant l'experiència laboral o vies no formals de formació permet a les persones que hi participen d'aconseguir una certificació que els pot servir per arribar a obtenir un certificat de professionalitat, un títol de formació professional o totes dues coses.

Aquest procediment permet demostrar que la persona capacitada per desenvolupar una activitat professional en la qual ja té experiència pot aconseguir una acreditació oficial.

El procediment implica que la persona interessada ha d'assistir aproximadament a cinc sessions presencials en el centre assignat.

Aquest procediment consta de tres fases:

Durant els cursos 2011/12 el centre INS La Ferreria va dur a terme aquests processos d'acreditació de les competències professionals. No obstant, actualment, el centre no ofereix aquest servei. 

logo FSE

 

 

JORNADA DE PORTES OBERTES ESO

 

ecobooks

Proves obtenció Títol
Manifest professorat INS

SOM-ESCOLA-SENSE-SIGNAR-1-1024x782

Video-presentació

 

keep-calm

unportal

Enllaços
edu365 banner1
atri laveu cat
Enllaços-erasmus
fp Dual fpdual
erasmus +
logo-bustiat
ieduca
moodle boto incidencies
logo assessorament logo reconeixement
thumb acrditat editora 11 189 1
AMPA